Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Եվրամիությո՞ւն, թե՞ Մաքսային միություն

Եվրամիությո՞ւն, թե՞ Մաքսային միություն
10.12.2013 | 00:33

Երբ փայտի երկու ծայրն էլ կեղտոտ է, մեջտեղում էլ շունն է մնդռել:

Դիտվել է՝ 2612

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ